Voor 16:00 besteld is vandaag GRATIS verzonden!

Klachten

Bij Cosity is de klant écht koning. Wij zullen er alles aan doen om uw ervaring met ons zo fijn mogelijk te maken. Zoals ons motto ook luidt:

“Uw tevredenheid is onze prioriteit.”

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar customer@cosity.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen (0)

Je winkelwagen is leeg