Veelgestelde vragen
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?
Dat is erg vervelend. Het kan weleens zo zijn dat de datum die op de track & trace pagina staat niet gehaald wordt door de transporteur. In dat geval vragen wij u om hooguit 5 werkdagen te wachten. Heeft u dan nog niks ontvangen? Dan verzoeken wij u om contact op te nemen met ons, zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken.
Ik wil een artikel omruilen.
U kunt zeker bij ons producten omruilen. De product kunnen voor eenzelfde product in een ander jasje geruild worden. Als u een goedkoper product tegen een duurder product wilt ruilen dient u wel het verschil te betalen. Houd er ook rekening mee dat de producten die u wilt omruilen in ongeopende en ongeschonden staat zijn. Lees hier meer over op de pagina “Retourneren en klachten“.
Als u een artikel wilt omruilen, verzoeken wij u om contact op te nemen met ons. Kijk voor de contactgegevens op onze contact pagina.
Niet leverbare artikelen.
Wij proberen onze voorraad zo goed mogelijk bij te houden en wanneer wij zien dat een bepaald product niet meer op voorraad is, proberen wij deze zo snel mogelijk van onze website af te halen. Het kan echter weleens zo zijn dat u toch een product bestelt die niet meer op voorraad is. In dat geval zullen wij met u contact opnemen voor een gepaste oplossing. Indien u ervoor kiest om uw bestelling te annuleren, dan storten wij het geld binnen 3 werkdagen weer terug op uw rekening.
De levertijd van mijn bestelling.
Ruim 90% van onze bestellingen worden vaak de volgende werkdag geleverd als u de bestelling voor 16:00 uur plaatst. Het kan echter weleens zo zijn dat je bestelling er iets langer over doet om bij jou aan te komen. Zeker in de huidige tijden door het personeelstekort. Blijf in ieder geval wel je track & trace goed in de gaten houden. Deze wordt per mail naar jou opgestuurd.
Ik heb iets ontvangen wat ik niet heb besteld.
Dat is erg vervelend. Wij proberen al onze bestellingen met de grootst mogelijke zorg af te handelen. Helaas kan er weleens een foutje voorkomen, maar dat lossen we graag voor je op! Is bovenstaand geval jou overkomen? Dan verzoeken we je contact met ons op te nemen. Voor alle contactgegevens verwijzen wij je graag naar onze contact pagina.
Ik heb iets besteld. Wat gaat er gebeuren met mijn bestelling?
Gefeliciteerd met uw aankoop! Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, gaan wij er meteen mee aan de slag. Zodra wij uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u van ons de track & trace link waarmee u uw bestelling kunt volgen.
Hoe kan ik bij jullie betalen?
U kunt bij ons betalen met Creditcard (Visa, Mastercard & American Express), PayPal, Apple Pay en Klarna (Achteraf betalen). Voor de Nederlandse klanten is er ook nog iDeal en voor de Belgische klanten Bancontact.
Ik ben mijn accountgegevens vergeten. Wat nu?
Dat kan iedereen gebeuren. Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u op de inlogpagina op “Wachtwoord vergeten?” drukken. Daar vult u uw gebruikersnaam of e-mailadres in en een mail om opnieuw uw wachtwoord in te stellen komt uw kant op. Bent u ook uw gebruikersnaam/e-mailadres vergeten? Dan verzoeken wij u contact op te nemen via de contactpagina op onze website.
Ik heb iets besteld, maar ik heb geen bestelbevestiging ontvangen.
Zodra u bij ons iets hebt besteld, krijgt u van ons een bestelbevestiging en factuur per mail. Hebt u niets ontvangen? Kijk dan even in uw spambox. Staat daar ook niks? Dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via het contactformulier op onze website.
Ik wil graag iets retourneren.
Dat kan! Voor retourneringen verwijzen wij u graag naar de pagina retourneren.
Kan ik vanuit België bij jullie bestellen?
Dat kan zeker! Alle Nederlandse en Belgische klanten kunnen bij ons bestellen. Voor de Belgische klanten hebben we speciaal Bancontact. De populairste betaalmethode van België.